Sagt under VM i fodbold - Was: Overføring af skyld- og skamfølelser
Kall, Mogens
2010-06-12 06:50:39 UTC
Er det dig, der har lavet bæ i mine bukser ?
Er det dig, der (igen) har lavet bæ i nyhedsgruppen ?
Bevares!
Humoren denne min, som den kommer til udtryk her (i dette indlæg),
er "lidt" primitiv, med en psykologisk indfaldsvinkel kredsende
omkring den anale fase.
Men da jeg selv kom til at skrige af grin (pga. det vanvittige i
anklagen), tænkte jeg, at det ku' andre (med humor) måske også.
Så vittigheden blev afsendt ... :-)
Skid nu, for _elvede !

11293
Kall, Mogens