Hvad skete der med gruppen?
Jesper Sørensen
2009-10-17 10:25:17 UTC
Jeg husker engang hvor denne gruppe var vild.
Der blev diskuteret ivrigt og der var et væld af debattører. Der var
altid 20-30 indlæg dagligt - ofte på ret højt niveau i forhold til
eks. bold.dk

Hvad gik galt?
Jørgen Rasmussen
2009-10-17 10:33:31 UTC
Post by Jesper Sørensen
Jeg husker engang hvor denne gruppe var vild.
Der blev diskuteret ivrigt og der var et væld af debattører. Der var
altid 20-30 indlæg dagligt - ofte på ret højt niveau i forhold til
eks. bold.dk
Det er da vist mange år siden.
Post by Jesper Sørensen
Hvad gik galt?
Nyhedsgrupper er gået af mode.
Måske er der for meget justits i grupperne, i forhold til fora på
internettet.

Men jeg undrer mig da, som du gør.

Nyhedsgrupper er nærmest den ideelle form. - Klar opdeling af emner,
mulighed for oprettelse af nye grupper, simpel organisation, osv. osv.

Mvh. Jørgen
Mikael Schøler
2009-10-17 11:43:51 UTC
Post by Jesper Sørensen
[...]
Det er vist flere år siden det har været sådan. Jeg kan også huske de
mange debatter med bl.a Nicolai og Ken Larsen. Jeg tror bare
nyhedsgrupper som debatfora er for gammeldags. I dag giver man udtryk
via facebook, twitter, blogs osv.